pratilipi-logo ପ୍ରତିଲିପି
ଓଡିଆ

ଉପୁରୀ

4.3
2298

ପର୍ଶୁରାମ ପାଣି ସ୍କୁଟରରେ ଯାଉ ଯାଉ ପେଟ୍ରୋଲ୍ ପମ୍ପ ନିକଟରେ ବିଷ୍ଣୁ ବାବୁ ବିଷର୍ଣ୍ଣ ମୁହଁରେ ଠିଆ ହୋଇଥିବାର ଦେଖି ତାଙ୍କ ପାଖରେ ଗାଡ଼ି ଅଟକାଇ ...

ଏବେ ପଢନ୍ତୁ
ଲେଖକଙ୍କ ବିଷୟରେ

ମୁଁ ଜଣେ ଅଧ୍ୟାପକ l

ରିଭିୟୁ
  • author
    ଆପଣଙ୍କ ରେଟିଙ୍ଗ୍

  • ସବୁ ରିଭିୟୁ
  • author
    manoj mohanty
    20 ଫେବୃୟାରୀ 2022
    ଆଜିର ନଗ୍ନ ସତ୍ୟ। ବହୁତ ଭଲ ଲାଗିଲା ।
  • author
    Chinmay Sarpatia
    14 ମେ 2020
    sundar
  • author
    Uma Sankar Sarangi
    26 ଫେବୃୟାରୀ 2022
    ଗପଟିର ସାର ମର୍ମ ହେଉଛି ସମସ୍ତ ଚରିତ୍ର ଲାଞ୍ଚ ରୋଗରେ ପୀଡିତ। ଉପରିସ୍ଥ ଅଫିସର ଜାଣିଥିଲେଯେ ତଳିଆ କର୍ମଚାରୀ ସମସ୍ତେ ଲାଞ୍ଚୁଆ। ଏ ମାନଙ୍କୁ ସୁଧାରିବା ପରିବର୍ତ୍ତେ ସେ ମଧ୍ୟ ସେଥିରେ ଭାଗୀଦାର ହେଲେ। ସମସ୍ତ ଅଫିସରେ ଏ ଭଳି ପରିସ୍ଥିତି ସୃଷ୍ଟି ହେବା ଯୋଗୁ ବିଚରା କାମଥିବା ବ୍ୟକ୍ତିଟି ଶୋଷିତ ହେଉଛି। ଲେଖକ ଏହାକୁ ଏକ ବ୍ୟଙ୍ଗାତ୍ମକ ରୂପ ଦେଇଛନ୍ତି କିନ୍ତୁ ଏହାର ଅନ୍ତରାଳେ ସମାଜ ମଙ୍ଗଳ ପାଇଁ ଏକ ଆନ୍ଦୋଳନର ବାର୍ତ୍ତା ରହିଛି। ଆମେମାନେ କେବେ ଜାଗିବୁ ଓ ଏହାର ସମୂହ ବିରୋଧ କରିବୁ। ଏ ଭଳି ଏକ ଚେତନା ଜନ ମାନସ ପଟରେ ଜାଗ୍ରତ ହେଲେ ଲେଖକ ସଫଳ ହେଲେ ବୋଲି ଭାବିବି।ଲେଖାର ଶୈଳୀ ଉତ୍ତମ।ଭଲ ଲାଗିଲା।
  • author
    ଆପଣଙ୍କ ରେଟିଙ୍ଗ୍

  • ସବୁ ରିଭିୟୁ
  • author
    manoj mohanty
    20 ଫେବୃୟାରୀ 2022
    ଆଜିର ନଗ୍ନ ସତ୍ୟ। ବହୁତ ଭଲ ଲାଗିଲା ।
  • author
    Chinmay Sarpatia
    14 ମେ 2020
    sundar
  • author
    Uma Sankar Sarangi
    26 ଫେବୃୟାରୀ 2022
    ଗପଟିର ସାର ମର୍ମ ହେଉଛି ସମସ୍ତ ଚରିତ୍ର ଲାଞ୍ଚ ରୋଗରେ ପୀଡିତ। ଉପରିସ୍ଥ ଅଫିସର ଜାଣିଥିଲେଯେ ତଳିଆ କର୍ମଚାରୀ ସମସ୍ତେ ଲାଞ୍ଚୁଆ। ଏ ମାନଙ୍କୁ ସୁଧାରିବା ପରିବର୍ତ୍ତେ ସେ ମଧ୍ୟ ସେଥିରେ ଭାଗୀଦାର ହେଲେ। ସମସ୍ତ ଅଫିସରେ ଏ ଭଳି ପରିସ୍ଥିତି ସୃଷ୍ଟି ହେବା ଯୋଗୁ ବିଚରା କାମଥିବା ବ୍ୟକ୍ତିଟି ଶୋଷିତ ହେଉଛି। ଲେଖକ ଏହାକୁ ଏକ ବ୍ୟଙ୍ଗାତ୍ମକ ରୂପ ଦେଇଛନ୍ତି କିନ୍ତୁ ଏହାର ଅନ୍ତରାଳେ ସମାଜ ମଙ୍ଗଳ ପାଇଁ ଏକ ଆନ୍ଦୋଳନର ବାର୍ତ୍ତା ରହିଛି। ଆମେମାନେ କେବେ ଜାଗିବୁ ଓ ଏହାର ସମୂହ ବିରୋଧ କରିବୁ। ଏ ଭଳି ଏକ ଚେତନା ଜନ ମାନସ ପଟରେ ଜାଗ୍ରତ ହେଲେ ଲେଖକ ସଫଳ ହେଲେ ବୋଲି ଭାବିବି।ଲେଖାର ଶୈଳୀ ଉତ୍ତମ।ଭଲ ଲାଗିଲା।