pratilipi-logo ପ୍ରତିଲିପି
ଓଡିଆ

ନାରୀ ! ତୁ ନାରାୟଣୀ

4.5
7

ଥିଲି କେବେ ବନ ହରିଣୀ ଏବେ ଚାରିକାନ୍ଥରେ ମୋ ରହଣି ଶୋଇବାକୁ ତର ପାଏନି ପଖାଳ ମୁଠାକୁ ବେଳ ଗଡିଯାଏ ସମସ୍ତେ କହନ୍ତି କିଛିମୁଁ କରେନି କାରଣ ହେଲା ମୁଁ ଗୃହିଣୀ ।।୧।।      ରୋଜଗାର ବୋଲି ମୋଟେ ନାହିଁ      ମାଗନ୍ତି ସମସ୍ତେ ପଇସା ...

ଏବେ ପଢନ୍ତୁ
ଲେଖକଙ୍କ ବିଷୟରେ
author
Debiprasad Mishra
ରିଭିୟୁ
  • author
    ଆପଣଙ୍କ ରେଟିଙ୍ଗ୍

  • ସବୁ ରିଭିୟୁ
  • author
    Orissma 2000
    08 ଜୁନ 2020
    ଖୁବ୍ ସୁନ୍ଦର୍ ଭାବନା 👌👌👏👏👏
  • author
    Angel Snowflake
    08 ଜୁନ 2020
    superb and heart touching debi sir
  • author
    ଆପଣଙ୍କ ରେଟିଙ୍ଗ୍

  • ସବୁ ରିଭିୟୁ
  • author
    Orissma 2000
    08 ଜୁନ 2020
    ଖୁବ୍ ସୁନ୍ଦର୍ ଭାବନା 👌👌👏👏👏
  • author
    Angel Snowflake
    08 ଜୁନ 2020
    superb and heart touching debi sir