pratilipi-logo ପ୍ରତିଲିପି
ଓଡିଆ

କେଜାଣି କାହିଁକି?

12

କେଜାଣି କାହିଁକି ସବୁ ଶେଷ ପରେ ପୂର୍ଣ୍ଣଚ୍ଛେଦ ପକେଇବାକୁ ଇଚ୍ଛା ହେଉନି ଚା ଥଣ୍ଡା ହେଲା ପରେ ବି ଏ  ଗିଲାସଟାକୁ ହାତ ଛାଡ଼ୁନି କାଗଜ ଡଙ୍ଗା ବତୁରି ଗଲାଣି,ତଥାବି ମନ ଅଥୟ ଗୁମସୁମ ଅଛି ତଥାବି ଅଜଣା ଝଡ଼ ପାଇଁ ମନରେ ଭୟ କେଜାଣି କାହିଁକି ...

ଏବେ ପଢନ୍ତୁ
ଲେଖକଙ୍କ ବିଷୟରେ
author
Soumyakant Mishra

"ମୁଁ ଚାହେଁ ଲେଖିବାକୁ ଏମିତି କବିତା ନଥିବ ଯେଉଁଥିରେ ପଂକ୍ତି ଆଉ ପାଦ ନଥିବ ଯାହାର ଆଦି ଆଉ ଅନ୍ତ ଥିବ ଖାଲି ସ୍ନେହ ପ୍ରେମ କରୁଣା ର ନିର୍ମଳ ଆଉଁସା ଯାହା ଏ ସଂସାର ବଜାରରେ ହୁଏନା ବେଉସା"

ରିଭିୟୁ
  • author
    ଆପଣଙ୍କ ରେଟିଙ୍ଗ୍

  • ଲେଖା ବିଷୟରେ କୌଣସି ରିଭିୟୁ ନାହିଁ
  • author
    ଆପଣଙ୍କ ରେଟିଙ୍ଗ୍

  • ଲେଖା ବିଷୟରେ କୌଣସି ରିଭିୟୁ ନାହିଁ