pratilipi-logo ପ୍ରତିଲିପି
ଓଡିଆ

!! ଜୀବନ ଗୀତି !!

5
88

ଜାଣିଛି  ମରଣ ଧ୍ରୁବ ଜିବିତଙ୍କ ପାଇଁ ତଥାପି ବଞ୍ଚିବା ଲାଗି କରୁଛି ସଂଗ୍ରାମ। କାଳ ଗର୍ଭେ ଏ ଶରୀର ଯିବ ଦିନେ ହଜି ତେବେ ବି କରୁଛ ତାର ଚର୍ଚ୍ଚା ଅବିରାମ ।। କାମନା ହିଁ ମାନବର ଦୁଃଖର କାରଣ ଅବାଞ୍ଛିତ ବାଞ୍ଛା କିନ୍ତୁ ବଢେ ଦିନୁ ...

ଏବେ ପଢନ୍ତୁ
ଲେଖକଙ୍କ ବିଷୟରେ
author
Diptimayee Satpathy

ମୁଁ ମନରେ ଯାହା କିଛି ବି ଭାବେ ଏବଂ ମୋ ନିତିଦିନ ଜୀବନ ରେ କିଛି ଘଟୁଥିବା ଘଟଣା କୁ ମୁଁ କାହାଣୀ ଓ କବିତା ମାଧ୍ୟମ ରେ ପ୍ରକାଶ କରେ । ଜାଣିନି କେତେ ଠିକ୍ ଲେଖେ ? ବାସ୍ ଆପଣ ମାନଙ୍କୁ ମୋର ଅନୁରୋଧ କିଛି ତ୍ରୁଟି ରହି ଥିଲେ ଜଣାଇବେ 🙏।

ରିଭିୟୁ
  • author
    ଆପଣଙ୍କ ରେଟିଙ୍ଗ୍

  • ସବୁ ରିଭିୟୁ
  • author
    Dolagobinda Dash "Kanha"
    15 ମେ 2020
    ଖୁବ୍ ସୁନ୍ଦର ଏବଂ ଜୀବନ ଦର୍ଶୀ କବିତା ଟି
  • author
    SIBA MISHRA
    15 ମେ 2020
    ଜୀବନ ସଙ୍ଗୀତ, ତାଳରେ ଗାଇଲେ ଅମୃତ, ଆଉ ବେତାଳ ହେଲେ ,କଟୂ,କଷାୟ,ତିକ୍ତ।
  • author
    Biswajit Hota
    15 ମେ 2020
    ବେଶ ସୁରିଲା ହୋଇଛି ଆପଣକଂ ଜୀବନ ସଂଗୀତ
  • author
    ଆପଣଙ୍କ ରେଟିଙ୍ଗ୍

  • ସବୁ ରିଭିୟୁ
  • author
    Dolagobinda Dash "Kanha"
    15 ମେ 2020
    ଖୁବ୍ ସୁନ୍ଦର ଏବଂ ଜୀବନ ଦର୍ଶୀ କବିତା ଟି
  • author
    SIBA MISHRA
    15 ମେ 2020
    ଜୀବନ ସଙ୍ଗୀତ, ତାଳରେ ଗାଇଲେ ଅମୃତ, ଆଉ ବେତାଳ ହେଲେ ,କଟୂ,କଷାୟ,ତିକ୍ତ।
  • author
    Biswajit Hota
    15 ମେ 2020
    ବେଶ ସୁରିଲା ହୋଇଛି ଆପଣକଂ ଜୀବନ ସଂଗୀତ