pratilipi-logo ପ୍ରତିଲିପି
ଓଡିଆ

ଚୋର ଓ ତାର ମା'..

4.3
125

ରାଜୁ ଓ  ଅଜୁ  ଦୁଇ ଜଣ ଭାରି ଭଲ  ସାଙ୍ଗ ଥିଲେ।  ଦିନେ ରାଜୁ  ସ୍କୁଲରୁ  ତାର ପ୍ରିୟ ସାଙ୍ଗ  ଅଜୁ ର  ଗୋଟିଏ  ବହି  ଚୋରି  କରି  ଘରକୁ ଆଣି ତା' ମା'  କୁ  ଦେଖେଇଲା ।  ତା'ର ମା  ଏଥିରେ  ଵହୁତ  ଖୁସି  ହୋଇଗଲେ।  ଏମିତି  ଛୋଟ ଛୋଟ ଚୋରି  ...

ଏବେ ପଢନ୍ତୁ
ଲେଖକଙ୍କ ବିଷୟରେ
author
Krishna Samantaray

I m a student

ରିଭିୟୁ
  • author
    ଆପଣଙ୍କ ରେଟିଙ୍ଗ୍

  • ସବୁ ରିଭିୟୁ
  • author
    Dwiti Pradhan
    04 ସେପ୍ଟେମ୍ବର 2020
    Bhuta sikshya au bhal kahani
  • author
    G Santoshi
    13 ଜୁନ 2020
    ବହୁତ ସୁନ୍ଦର
  • author
    adyasha biswabandya
    13 ଜୁନ 2020
    wow mast story
  • author
    ଆପଣଙ୍କ ରେଟିଙ୍ଗ୍

  • ସବୁ ରିଭିୟୁ
  • author
    Dwiti Pradhan
    04 ସେପ୍ଟେମ୍ବର 2020
    Bhuta sikshya au bhal kahani
  • author
    G Santoshi
    13 ଜୁନ 2020
    ବହୁତ ସୁନ୍ଦର
  • author
    adyasha biswabandya
    13 ଜୁନ 2020
    wow mast story