pratilipi-logo ପ୍ରତିଲିପି
ଓଡିଆ

ଆର୍ତ୍ତ ଚିତ୍କାର

5
12

ଆର୍ତ୍ତ ଚିତ୍କାର ମନର ସପନ ମନରେ ମାରିଲି  ହେଲି ମୁଁ  ଆଜି ମଳିନ ମାତୃତ୍ବ କୁ ମୋର ବିଦାରି ଦେଲି ରଖି ତବ ସ୍ନେହର ମାନ।। ଧାଇଁ ଆସିଥିଲି ଅବେଳାରେ  ଆଜି ଆହାର କରି ସନ୍ଧାନ ଭକ୍ଷକ ସାଜିଲ ଆହେ ମାନବ କପଟେ ହୋଇଣ ନିଲୀନ।। ଜାଣି ନ ଥିଲି ...

ଏବେ ପଢନ୍ତୁ
ଲେଖକଙ୍କ ବିଷୟରେ
author
Saroj Mahananda
ରିଭିୟୁ
  • author
    ଆପଣଙ୍କ ରେଟିଙ୍ଗ୍

  • ସବୁ ରିଭିୟୁ
  • author
    .
    11 ଜୁନ 2020
    ମର୍ମସ୍ପର୍ଶୀ ରଚନାଟିଏ ।👌👌👌
  • author
    Rama Chandra Bhutia
    29 ଜୁନ 2020
    ହୃଦୟସ୍ପର୍ଶୀ କବିତା
  • author
    Nakul Sahoo
    11 ଜୁନ 2020
    Wow
  • author
    ଆପଣଙ୍କ ରେଟିଙ୍ଗ୍

  • ସବୁ ରିଭିୟୁ
  • author
    .
    11 ଜୁନ 2020
    ମର୍ମସ୍ପର୍ଶୀ ରଚନାଟିଏ ।👌👌👌
  • author
    Rama Chandra Bhutia
    29 ଜୁନ 2020
    ହୃଦୟସ୍ପର୍ଶୀ କବିତା
  • author
    Nakul Sahoo
    11 ଜୁନ 2020
    Wow