pratilipi-logo ପ୍ରତିଲିପି
ଓଡିଆ

ଅପେକ୍ଷା

5
6

ବର୍ଷା ଭିଜା ସକାଳ ଟିଏ ଫୁଲ  ବି ଭିଯୁଛି ବର୍ଷା ରେ ହେଲେ ମନ ତା ଅଛି କାହା ଅପେକ୍ଷାରେ ଦରଜା ଫାଙ୍କ ରେ  ଫୁଲ କୁ ଦେଖି ଇର୍ଷା ନାମ ପ୍ରେମ ଜନ୍ମୀ ଉଠେ ମାେ ଭିତରେ ଭିଯିବି  ବୋଲି ମୁଁ ତୁମରି ସାଥିରେ କାହିଁକି କେଜାଣି ଇଛା ଥାଇ ବି ...

ଏବେ ପଢନ୍ତୁ
ଲେଖକଙ୍କ ବିଷୟରେ
author
Prangyasri Dash
ରିଭିୟୁ
  • author
    ଆପଣଙ୍କ ରେଟିଙ୍ଗ୍

  • ସବୁ ରିଭିୟୁ
  • author
    Uma Rani Padhi
    13 ଜୁନ 2020
    ସୁନ୍ଦର ଭାବନା ଅନୁଭୂତି ର କବିତାଟିଏ
  • author
    Laxmipriya Pradhan
    13 ଜୁନ 2020
    ଖୁବ ସୁନ୍ଦର ଭାବନା👌💐
  • author
    Alia
    13 ଜୁନ 2020
    ଖୁବ ସୁନ୍ଦର ଭାବନା
  • author
    ଆପଣଙ୍କ ରେଟିଙ୍ଗ୍

  • ସବୁ ରିଭିୟୁ
  • author
    Uma Rani Padhi
    13 ଜୁନ 2020
    ସୁନ୍ଦର ଭାବନା ଅନୁଭୂତି ର କବିତାଟିଏ
  • author
    Laxmipriya Pradhan
    13 ଜୁନ 2020
    ଖୁବ ସୁନ୍ଦର ଭାବନା👌💐
  • author
    Alia
    13 ଜୁନ 2020
    ଖୁବ ସୁନ୍ଦର ଭାବନା