pratilipi-logo ପ୍ରତିଲିପି
ଓଡିଆ

ଅଣସର ରେ ଜଗନ୍ନାଥ

5
14

କାଳିଆ, ବରଷ କୁ ଥରେ ତୋ ବଡ଼ ଦାଣ୍ଡ ରେ ଭକତ ଙ୍କୁ ଦେଖା କରୁ, ରତନ ବେଦୀ ରୁ ଓହ୍ଲାଇ ଆସି ତୁ ଗଜ ବେଶ ତୋର ଧରୁ। ଶତ ଆଉ ଆଠ କଳସୀ ର ଜଳେ ମହା ସ୍ନାନ ତୋର ସାରି, ଅଣସର ଘର ଅଭିମୁଖେ ଯାଉ ଭାଇ ଭଉଣୀ ଙ୍କୁ ଧରି। ଏତେ ପାଣି କାଇଁ ଗାଧେଇଲୁ ଧନ ...

ଏବେ ପଢନ୍ତୁ
ଲେଖକଙ୍କ ବିଷୟରେ
author
Sarmistha Kanar

Don't just read my thoughts...try to live them all... and yes support me...

ରିଭିୟୁ
  • author
    ଆପଣଙ୍କ ରେଟିଙ୍ଗ୍

  • ସବୁ ରିଭିୟୁ
  • author
    .
    13 ജൂണ്‍ 2020
    ଅତି ସୁନ୍ଦର ଭକ୍ତିଭାବର ରଚନାଟିଏ ।👌👌👌
  • author
    ଅନୁରାଧା ବେହେରା
    14 ജൂണ്‍ 2020
    bahut sundar kabita
  • author
    Rashmirekha Behera
    13 ജൂണ്‍ 2020
    ଜୟ ଜଗନ୍ନାଥ🙏
  • author
    ଆପଣଙ୍କ ରେଟିଙ୍ଗ୍

  • ସବୁ ରିଭିୟୁ
  • author
    .
    13 ജൂണ്‍ 2020
    ଅତି ସୁନ୍ଦର ଭକ୍ତିଭାବର ରଚନାଟିଏ ।👌👌👌
  • author
    ଅନୁରାଧା ବେହେରା
    14 ജൂണ്‍ 2020
    bahut sundar kabita
  • author
    Rashmirekha Behera
    13 ജൂണ്‍ 2020
    ଜୟ ଜଗନ୍ନାଥ🙏