pratilipi-logo ପ୍ରତିଲିପି
ଓଡିଆ

ଏଇ କି ସେ ପ୍ରେମ

4.8
120

ଏଇ କି ସେ ପ୍ରେମ.. ଜାଣେନା ମୁଁ ସେ କିଏ     କଣ ସବୁ କୁହେ ନିତି ସପନରେ ଆସି         ହୃଦୟକୁ ଛୁଁଏ ମିଠା ମିଠା କଥାରେ ସେ        ପ୍ରେମ ଛିଟା ଛାଟେ ତା ବିନା ସତେ ରାତି         ଫିକା ଫିକା ଲାଗେ ସପନର ନାୟକ ସେ ନା       ମୋ ...

ଏବେ ପଢନ୍ତୁ
ଲେଖକଙ୍କ ବିଷୟରେ
author
ଅନିତା ଜେନା

ସାହିତ୍ୟ ଜଗତ ରେ ଏକ ଉଜ୍ଵଳତମ ଧ୍ରୁବ ତାରା ହେବା ପାଇଁ ଆଶା ।

ରିଭିୟୁ
  • author
    ଆପଣଙ୍କ ରେଟିଙ୍ଗ୍

  • ସବୁ ରିଭିୟୁ
  • author
    Tapaja Tattwamashi
    25 ମାର୍ଚ୍ଚ 2023
    wowwwww
  • author
    THUNDER GAMING
    17 ଅଗଷ୍ଟ 2022
    I like it
  • author
    Bishwa Tripathy
    14 ଜୁନ 2020
    ଅତୀବ ସୁନ୍ଦର
  • author
    ଆପଣଙ୍କ ରେଟିଙ୍ଗ୍

  • ସବୁ ରିଭିୟୁ
  • author
    Tapaja Tattwamashi
    25 ମାର୍ଚ୍ଚ 2023
    wowwwww
  • author
    THUNDER GAMING
    17 ଅଗଷ୍ଟ 2022
    I like it
  • author
    Bishwa Tripathy
    14 ଜୁନ 2020
    ଅତୀବ ସୁନ୍ଦର