pratilipi-logo ପ୍ରତିଲିପି
ଓଡିଆ

ଲକଡାଉନ କୁ ଧନ୍ୟବାଦ

4.5
3048

"ଆଜିଠାରୁ ଆଗାମୀ ଏକ ସପ୍ତାହ ପର୍ଯ୍ୟନ୍ତ ସମ୍ପୂର୍ଣ୍ଣ ରାଜ୍ୟରେ ଲକଡାଉନ ର ଘୋଷଣା କରାଯାଉଛି। ଅର୍ଥାତ ୨୨ ମାର୍ଚ୍ଚ ୨୦୨୦ ରୁ ୨୯ ମାର୍ଚ୍ଚ ୨୦୨୦ ପର୍ଯ୍ୟନ୍ତ ରାଜ୍ୟରେ କେବଳ ଅତ୍ୟାବଶ୍ୟକ ଜିନିଷକୁ ...

ଏବେ ପଢନ୍ତୁ
ଲେଖକଙ୍କ ବିଷୟରେ
author
ଲିପ୍ସିତ

ପ୍ରେମର ଅନୁଭବକୁ ଶବ୍ଦରେ ଆଙ୍କୁଥିବା ଶିଳ୍ପୀ

ରିଭିୟୁ
  • author
    ଆପଣଙ୍କ ରେଟିଙ୍ଗ୍

  • ସବୁ ରିଭିୟୁ
  • author
    puja
    14 ଜୁନ 2020
    କାହାଣୀ ଟି ପରି ସତରେ ଜଦି ଏମିତି ସବୁକିଛି ବଦଳିଯାଏ କେତେ ଖୁସିର କଥା ହବ ସତେ!!
  • author
    Laxmipriya Pradhan
    08 ଜୁନ 2020
    ହୃଦୟସ୍ପର୍ଶୀ କାହାଣୀ👌💐
  • author
    ଆପଣଙ୍କ ରେଟିଙ୍ଗ୍

  • ସବୁ ରିଭିୟୁ
  • author
    puja
    14 ଜୁନ 2020
    କାହାଣୀ ଟି ପରି ସତରେ ଜଦି ଏମିତି ସବୁକିଛି ବଦଳିଯାଏ କେତେ ଖୁସିର କଥା ହବ ସତେ!!
  • author
    Laxmipriya Pradhan
    08 ଜୁନ 2020
    ହୃଦୟସ୍ପର୍ଶୀ କାହାଣୀ👌💐