pratilipi-logo ପ୍ରତିଲିପି
ଓଡିଆ

ଆମ ଘର ଏକ ମନ୍ଦିର

5
48

ଆମ ଘର ଏକ ମନ୍ଦିର କବି:- ଡକ୍ଟର ସନ୍ତୋଷ କୁମାର ରାଉତ ଅଧ୍ୟାପକ, ରାଜନୀତି ବିଜ୍ଞାନ ବିଭାଗ ଫକୀର ମୋହନ ମହାବିଦ୍ୟାଳୟ ,ବାଲେଶ୍ଵର ଆମ ଘର ଏକ ବଡ ମନ୍ଦିର ବାପା ମାଆ  ଅଟନ୍ତି ଆମ ଜୀବନ୍ତ ଠାକୁର ସେମାନେ ଦିଅନ୍ତି ଆମକୁ ସ୍ନେହ, ଶ୍ରଦ୍ଧା ...

ଏବେ ପଢନ୍ତୁ
ଲେଖକଙ୍କ ବିଷୟରେ
author
Dr S K Rout

ସରକାରୀ ମହାବିଦ୍ୟାଳୟ ରେ ରାଜନୀତି ବିଜ୍ଞାନ ର ସହକାରୀ ପ୍ରଫେସର। ମୋର ବିଭିନ୍ନ ପତ୍ର ପତ୍ରିକା ରେ ପ୍ରବନ୍ଧ, କବିତା ଓ ଗଳ୍ପ ରଚନା ରେ ରୁଚି ରହିଛି। ଲେଖିବା ମୋର ଏକ ନିଶା ଅଟେ। ରାଷ୍ଟ୍ରପତି ପୁରସ୍କାର ପାପ୍ତ ଗବେଷକ।ନାରୀ ସୁରକ୍ଷା ତାଲିମ ପ୍ରଶିକ୍ଷଣ କାର୍ଯ୍ୟ ର ଜିଲ୍ଲା ସଂଯୋଜକ। ଭାରତ ସରକାର ଙ୍କ ପ୍ରତିରକ୍ଷା ବିଭାଗର ପୂର୍ବତନ ଏନସିସି ଅଫିସର ଭାବେ କାର୍ଯ୍ୟରତ। ଯୁକ୍ତରାଷ୍ଟ୍ର ଆମେରିକାର ନୁୟର୍କ ରେ ଅବସ୍ଥିତ ମିଳିତ ଜାତିସଂଘ ର ଜଣେ ଅନଲାଇନ ସ୍ବେଚ୍ଛସେବୀ ଭାବେ କାର୍ଯ୍ୟରତ।

ରିଭିୟୁ
  • author
    ଆପଣଙ୍କ ରେଟିଙ୍ଗ୍

  • ସବୁ ରିଭିୟୁ
  • author
    Dolagobinda Dash "Kanha"
    29 एप्रिल 2020
    Sundar
  • author
    Chandan kumar "ସିପୁ"
    21 नोव्हेंबर 2021
    ❤❤❤
  • author
    ଆପଣଙ୍କ ରେଟିଙ୍ଗ୍

  • ସବୁ ରିଭିୟୁ
  • author
    Dolagobinda Dash "Kanha"
    29 एप्रिल 2020
    Sundar
  • author
    Chandan kumar "ସିପୁ"
    21 नोव्हेंबर 2021
    ❤❤❤